به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس برزگر عصر چهارشنبه در ستاد برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، اظهار داشت: با وجود برگزاری یادواره های شهدا در استان، هنوز دستگاه های اجرایی به طور جدی در امر برگزاری این کنگره ملی وارد عمل نشده اند.
وی اضافه کرد: با وجود مهلت محدود تا زمان برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین، کمیته های مربوط باید برنامه های خود را به سرعت عملیاتی کنند.
سرهنگ برزگر یادآور شد: مسئولیت برنامه ریزی و تامین تجهیزات و زیرساخت ها برعهده روسای کمیته ها و دبیران آن است که باید وظایف خود را در این زمینه به عمل آورند.
وی خاطر نشان کرد: یک نمایشگاه جانبی در اجلاسیه و محل برگزاری کنگره در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان با موضوع مجموعه اقدامات و توانمندی دفاع مقدس نیز برگزار می شود.
به گفته وی، دستگاه های اجرایی و کمیته ها برای فضاسازی در خصوص این کنگره از هم اکنون اقدام های لازم را به عمل آورده و نسبت به مستند سازی تمامی فعالیت های خود اقدام کنند.
جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین نیز در این جلسه گفت: 21 کمیته در استان برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان تشکیل شده اما برخی از دستگاه ها اهتمام لازم را در این زمینه نداشته اند.
امیر سرتیپ دوم بهنام پیری افزود: 950 شهید از سه هزار شهید استان متعلق به ارتش است که باید برای پاسداشت آنها در حد جایگاه آنها اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: ارتش در حد توان خود و با اعتبار لازم در این کنگره هزینه می کند اما به تنهایی از عهده این موضوع بر نیامده و باید سایر دستگاه های مرتبط نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
کنگره ملی سه هزار شهید استان مهر یا آبان ماه سالجاری در قزوین برگزار می شود.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.