به گزارش ایرنا، معصومه مرادیان روز پنجشنبه در شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان قزوین که با حضور استاندار برگزار شد،افزود:
در 6 ماه اخیر شاهد تحولات ارزنده و موثر از طریق انتضاب بانوان در جایگاه های مدیریتی بوده ایم.
وی اضافه کرد: با گزارشات دریافت شده خوشبختانه دستورالعمل رییس جمهوری مبنی بر اختصاص30 درصد از پست های مدیریتی به زنان تا حد زیادی در استان محقق شده است.
مرادیان همچنین گفت: در مجموعه شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان چهار کمیته شامل حقوقی، کارآفرینی و کسب و کار، ورزش و سلامت و رسانه تشکیل شده و چند کمیته دیگر نیز در حال تشکیل است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اضافه کرد: هدف از تشکیل این کمیته ها ورود به عرصه عملی و اجرایی کردن تمام تصمیمات در حوزه زنان است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مبادی ورود به مسیر توسعه در هر کشوری مشارکت زنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی است در ایران و قزوین نیز از این موضوع بهره مند هستیم که به دور از هرگونه شائبه انتفاع مالی و فارغ از مسایل جناحی با تمام توان خود برای ارتقای وضعیت جامعه زنان تلاش کرده اند.
مرادیان همچنین گفت: بر همه ما روشن است که استاندار قزوین در راه ارتقای جایگاه زنان گام‌های شایسته ای برداشته و دشواری های زیادی را به خاطر وجود تابوهایی که در مقابل حضور زنان در عرصه های مدیریتی بوده را تحمل کرده است.
وی افزود:امیدواریم در ادامه نیز فشارهای سیاسی که ناشی از نگاه محدود برخی از افراد است، استاندار را از ادامه این مسیر در دوران شکوفایی زنان در عرصه های مختلف بازندارد.
در ادامه این نشست مسئولان کمیته های چهارگانه شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان استان قزوین دیدگاه ها و گزارشی از اقدامات و برنامه های کمیته خود ارایه کردند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.