لیلا آژیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح، 100 نفر از جوانان صاحب ایده و علاقمند هر استان، شناسایی و بمدت سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح کسب و کار و کارآفرینی بهره مند می شوند.
وی افزود: این طرح ویژه بانوان است اما حداکثر 30 درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان دارای ایده اختصاص پیدا کرده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه تاکنون 152 نفر از کردستانی های علاقمند در این طرح ثبت نام کرده اند، یادآور شد: کردستان از نظر تعداد ثبت نام کنندگان در میان استان های کشور رتبه هفتم را دارد.
آژیر با اشاره به اینکه شرط سنی شرکت کنندگان در این طرح 20 تا 40 سال است، گفت: مهلت ثبت نام تا 31 اردیبهشت بود که با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تا 15 خرداد تمدید شده است.
وی افزود: ثبت نام در این طرح، صرفا از طریق سایت www.foundationed.ir انجام خواهد شد و مخاطبان نهایی از میان ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: طرح توان افزایی تابستان و پاییز امسال در استان های مختلف سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش هایی در زمینه جست و جوی کسب و کار و کارآفرینی، ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق و ایده یابی آشنا و از مشاوره فردی و گروهی برای تجاری سازی ایده خود بهره بگیرند.
طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با عنوان مسیر کسب و کار من با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برگزار می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.