در توضیح این گزارش که به قلم شیما شاهین فر نوشته شده است که بازار مسکن طی چند ماهه اخیر پس از یک دوره طولانی رکود، رونق گرفته و ساخت و سازها هم رو به افزایش است، این تغییر به خصوص در بخش خرید بیشتر به چشم خورده و نوسانات ارزش پول، سبب شده تا مردم ملک را گرانبها تر از پول نقد تشخیص دهند.
خبرنگار مینودر در بخشی از گزارش خود به سخنان حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی در نیمه های سال گذشته اشاره کرده که پیش بینی کرده بود قیمت مسکن در سال 97 افزایش چندانی نخواهد داشت و در این باره گفته بود همان طور که در چهار سال گذشته قیمت مسکن آنچنان رشدی نداشته، وضعیت باراز نشان می دهد سال آینده هم قیمت واحدهای مسکونی در کشور افزایش شدیدی نخواهد داشت.
خبرنگار مینودر نوشته است این پیش بینی درست از آب در نیامد و همزمان با شروع سال جدید قیمت مسکن به طرز قابل توجهی افزایش یافت تاجایی که در برخی مناطق املاک با رشد قیمت 30 تا 40 درصدی به فروش رسیدند.
نصب پلاکی از جنس عشق بر سر در منزل یکی از مفاخر قزوینی عنوان مطلب دیگری از مینودر است که در آن مرضیه اردکانی با تقدیر از اقدام میراث فرهنگی در پلاک گذاری در محل زندگی افراد برجسته و نخبه و معرفی این چهره ها به عموم مردم از این حرکت زیبا این بار برای دکتر قاسم انصاری پژوهشگر علوم عرفانی و ادبی، مترجم و مصحح و از اساتید به نام در عرصه ادبیات استان قزوین خبر داده است.
هفته نامه منیودر در این شماره همچنین درمطلبی به قلم حنانه خارکن به نقش رشته های دانشگاهی هنر در پیشبرد فرهنگ و هنر استان پرداخته است.
هفته نامه مینودر به سردبیری عاطفه مشایخ روزهای دوشنبه بر روی دکه های مطبوعاتی سطح شهر قزوین قرار می گیرد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.