به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، افزود: دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی واحدهای تولیدی، از طرح های توسعه آنها حمایت های لازم را به عمل آورده و در برخی مواقع نیز با نادیده گرفتن برخی از قوانین دست و پاگیر، به درخواست آنان پاسخ مثبت دهند.
وی به مشکلات بین المللی موجود در عرصه صادرات اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به فشارهای خارجی بر چرخه تولید و مشکلات پیش روی صادرکنندگان نباید دستگاه های اجرایی با برخی از کارها باعث رکود تولید و در نتیجه بیکاری شوند.
حبیبی با بیان اینکه تسهیلات صندوق توسعه به فرموده مقام معظم رهبری باید به بخش خصوصی اختصاص یابد، افزود: سرمایه گذاران نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشند و از این رو همه عوامل مربوط به حوزه تولید و صادرات باید مورد حمایت قرار گیرند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: بدون شک سرمایه گذاران بخش خصوصی بیشترین حمایت را در طول عمر انقلاب اسلامی باید در دولت دوازدهم تجربه کنند.
حبیبی ادامه داد: شرکت های خدماتی مانند گاز، آب و برق تحت هیچ شرایطی حق قطع انشعاب واحد های تولیدی در استان را ندارند.
به گفته وی، بانک های عامل نیز با اعطای تسهیلات با کارمزد پائین می توانند بهترین کمک را در جهت رشد اشتغال و بالا بردن میزان تولید ملی داشته و با این کار مشوق خوبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی باشند.
علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این نشست گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سال گذشته 463 جلسه و امسال نیز برای 58 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی جلسه برگزار کرد که نتیجه آن اجرایی شدن 75 درصد مصوبات سال گذشته و ارسال مابقی آن به کارگروه ملی بوده است.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.