به گزارش ایرنا ، ایرج موفق روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود: از محل بودجه سفرهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری به استان البرز تاکنون توانسته ایم در حوزه بودجه ای به نتایج قابل قبولی برسیم.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به میزان بودجه بندی لازم است اولویت بندی سریع و دقیق نسبت به پروژه های استان البرز صورت گیرد.
موفق گفت: یکی از مشکلات استان البرز استیجاری بودن بسیاری از ساختمان های مهم اداری است که برخی از آنها از جمله صنعت ،معدن و تجارت حکم تخلیه برای آنها صادر شده بنابراین اتخاذ تدابیر جدی دراین زمینه ضروری است.
وی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل های صنعتی و تولیدی دراستان البرز و نقشی که این پتانسیل ها در توسعه و رونق اقتصادی دارند توجه به تامین برق شهرک های صنعتی ضروری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز نیز گفت: امروز شاهد طرح برش استانی هستیم برای اعتبارات ملی و استانی که لازم است تغییراتی دراین زمینه صورت گیرد.
خسرو ارتقایی افزود: دستگاه های اجرایی به منظور تامین بودجه بیشتر باید از وزارتخانه های خود با برش ملی استفاده کنند تا زمینه توسعه هرچه بیشتر درالبرز فراهم شود.
وی ادامه داد: رایزنی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی درسطح ملی می تواند روند اجرای پروژه های عمرانی را تسریع بخشد.
8029 / 6155خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.