علی اکبر سیارمه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به عدم افزایش نرخ کرایه های بار طی سه سال گذشته و مشکلات معیشتی رانندگان، این مساله باعث اعتراض آنان شده بود.
وی ادامه داد: برای ایجاد مطالبات این حوزه و جبران بخشی از گرانی ایجاد شده در برخی از قطعات خودرو، افزایش نرخ متعادل در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل اتحایه شرکت های تعاونی حمل و نقل قزوین با بیان اینکه متاسفانه نرخ کرایه حمل و نقل در کشور براساس برخی شرایط از جمله مسایل اقلیمی، منطقه ای، میزان بار و عرضه و تقاضا تعیین می شود، افزایش نرخ یاد شده را تنها در سطح این استان اعلام کرد.
وی با اشاره به همایش اخیر تشکل های صنفی کامیون ‌داران و رانندگان کشور به میزبانی مشهد مقدس، افزود: در این نشست نگرانی های حوزه حمل و نقل در بخش سوخت، بیمه، فرسودگی ناوگان و افزایش کرایه ها مطرح و قرار شد با گفت و گو و تعامل و گزارش کارشناسان ذیربط مسایل مطرح شده مرتفع شود.
وی اضافه کرد: در جلسه روز گذشته ستاد رسیدگی به مشکلات حمل و نقل استان همچنین مقرر شد مشکل بیمه رانندگان مبنی بر توقف واریزی 50 درصدی حق بیمه از سوی دولت به سازمان تامین اجتماعی، به حالت اول خود بازگردد و آنان دیگر مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.
استان قزوین دارای 11 هزار ناوگان حمل و نقل و باربری است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.