به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در دیدار با رییس و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین افزود: این بانک با مردم نیازمند طرف حساب است و به درخواست های ضعیف ترین اقشار جامعه در مقایسه با سایر بانک ها رسیدگی می کند.
استاندار قزوین اضافه کرد: فعالیت این بانک علاوه بر یک کار بانکی، اقدامی خداپسندانه است و کمک به مردم نیازمند به عنوان نعمتی برای مسئولان خدمت گزار محسوب می شود.
وی افزود: برای افتتاح شعب این بانک در نقاطی از استان که فاقد شعبه است مکاتبات لازم را انجام خواهیم داد.

**پارسال 800 فقره وام قرض الحسنه به متقاضیان قزوینی پرداخت شد
رییس بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین نیز در این نشست گفت: 500 تن از زنان سرپرست خانوار برای دریافت وام 30 میلیون ریالی با بهره کم به این بانک معرفی شده اند که البته ظرفیت این بانک بسیار بیشتر از این رقم است.
حسن میرزا عبدالهی افزود: 10 شعبه این بانک در استان قزوین فعال هستند که از این تعداد 6 شعبه در شهر قزوین و مابقی در شهرستان های دیگر به مردم خدمات ارائه می کنند.
وی افزود:در شهرهای بوئین زهرا، آبیک و محمود آباد شعبه ای نداریم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود و کمک مسئولان برای افتتاح شعبه در نقاط مورد نیاز اقدام کنیم.
میرزا عبدالهی افزود: این بانک فقط در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد کار می کند که امیدواریم اطلاع رسانی لازم در این زمینه به اقشار نیازمند صورت گیرد.
وی خاطر نشان ساخت: جامعه هدف این بانک افراد بی بضاعت و کم درآمد به ویژه در نقاط محروم استان است که می توان با توسعه این بانک گام های خوبی را برای حل مشکلات مردم این مناطق برداشت.
میرزا عبدالهی افزود: این بانک در سال گذشته 800 مورد وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی را به متقاضیان پرداخت کرد و امسال نیز همان وام را با رقم 15 میلیون شروع کرده و هم اکنون کسی در نوبت دریافت وام این بانک وجود ندارد.
این مسئول بانکی گفت: همچنین در پایان سال گذشته 51 زندانی با 420 میلیون تومان با تسهیلات این بانک از زندان آزاد شده و به دامان خانواده خود بازگشتند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.