به گزارش روز دوشنبه ایرنا، انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف قزوین، تاکستان، البرز و آبیک با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، هیات اجرایی شهرستان، نمایندگان استانداری و اتحادیه اصناف در قزوین برگزار شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص این انتخابات گفت: برابر اعلام دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور انتخابات هیات رئیسه اتاق های اصناف به صورت الکترونیکی در سراسر کشور برگزار می شود.
علی پرزحمت اضافه کرد: از میان 47 اتحادیه شهرستان قزوین، 15 نفر شامل 6 داوطلب از صنوف تولیدی و خدمات فنی و 9 داوطلب نیز از صنوف توزیعی و خدمات کاندیدا شده بودند.
به گفته وی، در نهایت پنج نماینده به عنوان عضو اصلی هیات رئیسه اتاق و 2 نماینده نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی ادامه داد: در پایان زمان رای گیری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان قزوین محمد فرج زاده ها، عبدالحسین کولجی، حمید خارکن، سیدمحمود سیدی و محسن دادرس به عنوان اعضای اصلی و مهدی اسلامی به همراه غلامرضا بهشتیان به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
وی در پایان اظهار داشت: در شهرستان های تاکستان، البرز و آبیک نیز به ترتیب 17، 13 و 12 اتحادیه واجد شرایط رای دهی هستند و نتایج انتخابات آنها نیز پس از پایان زمان رای گیری اعلام خواهد شد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.