به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: امروز دل هر انسانی از کشتار مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین به درد آمده است.
وی ادامه داد: زمانی که آمریکا برای اجرایی کردن نقشه های شوم رژیم صهیونستی در منطقه سفارت خود را به بیت المقدس انتقال داد با مخالفت فلسطینیان روبرو شد و برای مقابله با آنان تاکنون نیز 70 نفر از آنها را به شهادت رسانده است.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه دولت آمریکا با استقرار سفارتخانه خود در قدس شریف موجب وحدت بیش از پیش مسلمانان و قوت مقاومت اسلامی شد، ادامه داد: با آمدن همه مسلمانان جهان به صحنه مبارزه، راه سقوط رژیم صهیونیستی هموارتر شده و این همان وعده الهی است که می فرماید 'دشمنان اسلام با دست خود راه فروپاشی خودشان را هموارتر می سازند'.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه قصه عدم وفای عهد آمریکایی ها به ما نشان می دهد که نباید هیچگاه به کفار اعتماد کنیم، گفت: انگلستان و فرانسه نیز غیرقابل اعتماد بوده و با ارجای برجام از سوی آمریکاییان به اروپا می خواهند هم زمان را ضایع کنند و هم ما را در بازی چماق و هویج همچنان نگاه دارند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات ما هیچگاه به دست اروپاییان مرتفع نمی شود و تاریخ نیز گواه این مساله بوده لذا تنها راه نجات ما وحدت و یکپارچگی در مسایل و اتکا به کالای ساخت داخل است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه به سوم خرداد، روز آزادی خرمشهر اشاره کرد و افزود: این روز همواره یادآور وحدت و یکپارچگی ملت ایران در برابر لشگر بعثی عراق بود و خداوند نیز پاداش این اتحاد و همدلی را با آزادسازی این شهر مقرر فرمود.
به گفته وی، اگر اخلاص رزمندگان و ایمان ملت ایران نبود با توجه به نقشه های شوم دشمن، هیچگاه شاهد پیروزی رزمندگان اسلام نبودیم.
امام جمعه قزوین یادآور شد: امیدواریم مردم عراق با شیرینی انتخابات اخیر خود در جهت سازندگی کشورشان بیش از پیش تلاش کرده و آزادراه کربلا - قدس نیز در آینده ای نه چندان دور با فروپاشی رژیم صهیونستی احداث و دوباره ملت های مسلمان با یکپارچگی در مقابل دشمنان گرد هم آیند.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف و اینکه اسراف به هیچ وجه زیبنده جامعه ایرانی نیست، براساس روایات قرآنی اسراف کنندگان در همه امور با خداوند دشمنی می ورزند.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.