به گزارش بعدازظهر ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، ادامه داد: امام حسین (ع) مقابله با خلیفه شدن یزید و ظلم و ستم او را در اولویت امر به معروف و نهی از منکر قرار داد تا جایی که حرکت آن امام اثرگذار و ماندگار شد.
امام جمعه قزوین با اشاره به دوران مبارزاتی امام خمینی (ره)، یادآور شد: ایشان کاپیتولاسیون را در دوران خود به درستی در اولویت منکرها قرار دادند و این مساله باعث شد تا مردم پای کار آمده و سرانجام نیز تمام بخش‌های جامعه درگیر این موضوع شد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه هنوز اولویت‌بندی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به درستی انجام نشده، اضافه کرد: اگر نگاه مهندسی شده به این حوزه داشته و به درستی اولویت ‌بندی کنیم، همه برای از میان بردن منکرها و ترویج معروف‌ها بسیج می شوند.
وی بیکاری جوانان را یکی از منکرها و اولویت‌ها دانست و گفت: متاسفانه این روزها مشاهده می شود به کشاورزان اجازه ساخت یک انبار کوچک در زمین های کشاورزی آنها داده نمی شود اما برخی افراد در کنار همان اراضی مبادرت به احداث ساختمان های چند طبقه می کنند.
به گفته وی، بیکاری جوانان و چنین تبعیض‌هایی به جامعه و مردم آسیب می‌رساند و مقابله با این فسادها باید در اولویت قرار گیرد.
امام جمعه قزوین در پایان گفت: مقابله با گسل‌هایی که زلزله‌های اجتماعی به بار می‌آورند باید در اولویت قرار گرفته و همه عزم خود را جزم کرده تا ضمن شناسایی این مناطق، درصدد رفع آنها برآیند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.