نادر محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار ساخت این هتل ها در مرحله تجهیز کارگاه و آماده سازی برای اجرای عملیات عمرانی است.
وی با بیان اینکه با ساخت این هتل ها کمبود مراکز اقامتی در قزوین مرتفع می شود،اظهار کرد: مراکز اقامتی بخش مهمی از زیرساخت های گردشگری را تشکیل می دهند و نقش مهمی نیز در جذب گردشگر دارند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین با بیان اینکه تقویت گردشگری در سطح روستاهای استان را نیز به طور جدی دنبال می کنیم،افزود: در همین خصوص مجوز راه اندازی 25 اقامتگاه بوم گردی در مناطق روستایی صادر شده است.
محمدی با بیان اینکه استان قزوین می تواند با برخورداری از 2 آبگرم در حوزه آبدرمانی نیز گردشگران زیادی را به خود جذب کند،اظهار کرد: در همین زمینه و در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری استان، امسال نخستین مجموعه اقامتی آبدرمانی در شهر آبگرم شهرستان آوج افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
استان قزوین هم اکنون دارای 3 هتل یک ستاره، 6 هتل دوستاره،3 هتل سه ستاره، 2 هتل چهار و پنج ستاره، هفت هتل آپارتمان ، هفت اقامتگاه بوم گردی و 76 خانه مسافر است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.