به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنیه در جلسه ستاد تنظیم بازار، ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: اهمیت این ماه با توجه به ویژگی های معنوی، به لحاظ اهمیت غذایی از درجه بالایی برخوردار است.
وی با تاکید بر اهمیت کنترل، دقت و رصد بازار، گفت: باید با اقدام های انجام شده از بروز هر نوع شایعه ای مبنی بر ناکارآمدی دولت و ایجاد تشویش اذهان عمومی جلوگیری به عمل آید.
حبیبی اضافه کرد: برای تهیه اقلام اساسی شهروندان در طول ماه مبارک رمضان، یک هزار و 615 تن برنج، پنج هزار و 400 تن شکر و 190 تن خرما ذخیره سازی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز هر نوع نابسامانی بازار گوشت نیز اقدام به تهیه 20 تن گوشت منجمد وارداتی به همراه توزیع روزانه پنج تن گوشت گرم جهت تززیق به بازار در طول ماه مبارک رمضان به عمل آمده است.
حبیبی با اشاره به رفع مشکل بازار تخم مرغ، افزود: خوشبختانه در این زمینه و همچنین مرغ گرم معضلات موجود برطرف شده و شهروندان بدون هیچ دغدغه ای می توانند نسبت به تهیه آنها در بازار با نرخ مصوب شده اقدام کنند.
وی در پایان اضافه کرد: برای متعادل نگاه داشتن بازار گوشت نیز باید از خروج دام های زنده با کمک مسئولان انتظامی در استان جلوگیری به عمل آید.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.