به گزارش ایرنا سید محمد قافله باشی روز دوشنبه در جمع صنعتگران و صاحبان صنایع شهرستان البرز افزود:در صورت کاهش 15درصدی مصرف برق درصنایع در ساعات 12تا16و19تا 23 کمبود برق به خصوص در تیر ومرداد مدیریت خواهد شد ودر غیر این صورت صنایعی که در تفاهم نامه حضور ندارند در خط اول خاموشی ها خواهند بود.
وی اضافه کرد :با وجود رتبه سوم استان از لحاظ مدیریت مصرف برق در کشور به لحاظ کاهش نزولات جوی، تولید نیروگاههای آبی با افت چهار هزار مگاواتی در شبکه سراسری مواجه شده است بنابراین همه مشترکان باید در مدیریت مصرف همکاری کنند.
قافله باشی اظهار کرد: چهار هزار از 585هزار مشترک برق استان قزوین را صنایع تشکیل می دهند ولی 44.21 درصد مصرف کل برق استان را به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: با عقد تفاهم نامه در این بخش بزرگ وامکان آنالیز دقیق و رصد روزانه میزان برق مصرفی صنایع، از بار برق مصرفی شبکه کاسته خواهد شد و همین امر مانع خاموشی های احتمالی خواهد شد
شهرستان البرز به مرکزیت شهرالوند با918 شرکت تولیدی و کارگاه و 43هزار انشعاب برق و 6پست برق 63کیلوولت و50فیلر 20کیلوولت تغذیه کننده در 15کیلومتری قزوین قرار گرفته است.
9884/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.