به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین که با حضور نیاز علی ابراهیمی پاک عضو هیات صندوق بیمه محصولات کشاورزی کشور در استانداری قزوین انجام شد، افزود: احساس مسئولیت در این شرایط اسف بار و غمبار سرمازدگی محصولات کشاورزان کشور و استان و شهرستان تاکستان بسیار ستودنی است و مرهمی برای کشاورزان خسارت دیده است.
وی افزود:این حس مسئولیت به کشاورزان آرامش و اطمینان خاطر می دهد و موجب تسلای خاطر آنها خواهد بود.
نماینده مردم تاکستان افزود:خسارت سرمازدگی در باغ های استان قزوین بسیار جدی است وپیشنهاد می دهیم استاندار قزوین بازدیدی ازباغ های خسارت دیده داشته باشد تا هم به عمق بحران پی ببرد و هم موجب تسلای خاطر کشاورزان شود.
طاهرخانی افزود: کشاورزان از این سرمازدگی محصولات خود مصیب زده شده اند و باید با امید بخشی به مردم برای نجات آنها از بدبختی و فقر مفرط اقدام کنیم.
وی افزود:باید پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد تا در پرداخت غرامت ها تسریع شود چون این حادثه سومین سال پیاپی در تاکستان اتفاق می افتد و هرگونه کوتاهی به مسائل امنیتی منجر خواهد شد.
طاهرخانی گفت:وام های ارزان قیمت با سود پایین، بخشودگی وام های قبلی یا استمهال را می توان در این زمینه در نظر گرفت تا دغدغه و نگرانی مردم حل شود.
صبح امروز مسئولان استان قزوین به همراه ابراهیمی پاک عضو هیات مدیره صندوق بیمه محصولات کشوری و نظری مشاور رییس سازمان مدیریت بحران کشور از حجم خسارت وارد شده بر اثر سرما در هفته گذشته به باغ های بخش های ضیاء آباد ، خرمدشت و تاکستان بازدید کردند .
حدود 20 هزار میلیارد ریال خسارت از سرمازدگی هفته گذشته در استان قزوین وارد شده است.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.