به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه البرز افزود: رفتار و اخلاق خوب استادان و کارمندان دانشگاه تاثیر بسیار زیادی در جذب دانشجویان دارد و البته رفتار نیک استادان در این خصوص بسیار پررنگ تر است.
وی اضافه کرد: باید به گونه ای رفتار کرد که دانشجویان به فرهنگ و سنت ایرانی جذب شوند نه اینکه با بهانه گیری های بی مورد و رفتارهای نادرست زمینه طرد دانشجویان فراهم شود.
استاندار قزوین افزود: دانشگاه البرز به دلیل ارتباط موثر و رفتار خوب کارکنان و اساتید خود در جذب دانشجویان و ارتقا جایگاه علمی موفق عمل کرده و توانسته است با مجوز وزارت علوم از موسسه به دانشگاه تبدیل شود.
رییس دانشگاه البرز نیز در این دیدار با بیان اینکه 23 دانشگاه غیرانتفاعی در استان قزوین وجود دارد،اظهار کرد: دانشگاه البرز نخستین دانشگاه غیرانتفاعی استان به شمار می رود که با مجوز وزارت علوم از موسسه به دانشگاه تبدیل شده است.
سید مرتضی نوربخش افزود: در این دانشگاه 252 مدرس و 60 هیات علمی تمام وقت در 25 رشته کارشناسی ارشد و رشته های مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی مشغول تدریس هستند.
وی اضافه کرد: این دانشگاه با 2 هکتار مساحت در شهر محمدیه قرار دارد و میزبان آزمون های سراسری و کنکور ارشد در کنار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.
نوربخش ادامه داد: این دانشگاه از نظر علمی وضعیت خوبی در سطح کشور دارد ولی در سالهای اخیر تعداد دانشجویان آن به دلیل کاهش جامعه دانشجویی کشور از پنج هزار به 2 هزار دانشجو کاهش یافته است.
رییس دانشگاه البرز با اشاره به مشکلات آب شرب در این دانشگاه گفت: امیدواریم با کمک مسئولان برای حل این مشکل تمهیدات لازم اندیشیده شود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.