به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش، افزود: 29 فروردین ماه همیشه یادآور حماسه آفرینی و فداکاری های نیروهای مسلحی است که عزت و اقتدار را برای اسلام و کشور به ارمغان آورده و برای ایجاد نظم و امنیت از جان خود نیز گذشتند.
وی ادامه داد: امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که زیاده خواهی، ستمگری، تعدی به حقوق دیگران، ظلم، تروریست پروری و رعب و وحشت از سوی قدرت های استکباری آسایش و امنیت را از مردم برخی کشورهای منطقه گرفته است.
امام جمعه قزوین اضافه کرد: برای مقابله با هجمه دشمنان در حق بندگان خدا، خداوند به ما فرمان داده تا خود برای مقابله با این ظلم ها مهیا کرده و برای نشاندن آنان در سر جایشان روز به روز قدرتمندتر شویم.
به گفته وی، دشمنان ما موجوداتی نیستند که بتوان با آنها سخن گفت و با منطق آنان را متقاعد کرد زیرا آنان با سلاح سخنان ما را فهمیده و تنها زبان قدرت را درک می کنند.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه امروز یمن، عراق، غزه، فلسطین و سوریه را با آن همه کشتار و ویرانی مشاهده می کنیم، افزود: باعث همه این بدبختی ها و کشتار زنان و کودکان بی دفاع کسانی هستند که خود را در ظاهر مدافع حقوق ملت ها می دانند اما در عمل جز آوارگی و کشتار چیزی برای ملت ها به ارمغان نمی آورند.
وی ادامه داد: رسالت دینی و قرآنی ما برچیدن بساط رژیم صهیونیستی از بیخ و بن در منطقه جهت ظهور منجی عالم بشریت است و این مساله نیز طولانی نخواهد بود.
در این مراسم که در میدان ارتش قزوین برگزار شد نیروهای حاضر از جمله یگان تمثال شهدا و بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی،یگان نمونه از گردان حافظ صلح از تیپ 116 پیاده و مکانیزه شهید صفوی، یگان های نمونه پیاده و موتوری از تیپ 116 پیاده و مکانیزه شهید صفوی، یگان های نمونه پیاده و موتوری از فرماندهی انتظامی استان به همراه یگان های نمونه پیاده و موتوری سپاه صاحب الامر (عج) از مقابل جایگاه رژه رفتند و گوشه ای از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح جان بر کف نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.