به گزارش ایرنا، اقشار مختلف مردم شهرستان کهگیلویه با حضوری حماسی و وصف ناشدنی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ورق زدند و همبستگی و اتحاد خود را در راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان دادند.
اقشار مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر ادای وظیفه دینی و انسانی خود هر ساله برای تحقق آزادی ملت مسلمان فلسطین و ملت های مورد ستم واقع شده هم صدا می شوند.
مردم غیور کهگیلویه هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور و حماسی، روز جهانی قدس را به عنوان نماد استکبار ستیزی و انزجار ملت ایران از زورگویان و سلطه گران جهان عینیت می بخشند.
جوانان و نوجوانان شهرستان کهگیلویه با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تجلی همدلی و همبستگی خود را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین نشان دادند.
جوانان و نوجوانان ولایت مدار شهرستان کهگیلویه با شعار مرگ بر اسرائیل با آلام و دردهای زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین همدردی کردند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهر دهدشت مرکز شهرستان 132 هزار نفری کهگیلویه بیش از 65 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7531/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.