علی هوشمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 20 فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به عنوان روز هنر انقلاب نام گذاری شده و چندین سال است که به این مناسبت ستاد بزرگداشتی به ریاست وزارت کشور تشکیل می شود تا با اجرای برنامه های مختلف بتوان در پاسداشت و یادآوری هنرهای انقلابی کوشید.
وی اضافه کرد: به مناسبت این هفته طی سال جاری برنامه های مختلفی در قزوین اجرا می شود که نمایشگاه محیطی فتوگرافی دفاع مقدس در مسجد النبی(ص) به همت واحد هنرهای تجسمی، نمایشگاه تولیدات تجسمی در نگارخانه مهر،افتتاح نمایشگاه عکس طنز میثم ملکی به همت واحد هنرهای تجسمی از جمله آنها است.
هوشمند ادامه داد:همچنین واحد تصویری و موسیقی حوزه هنری قزوین به این مناسبت اجرای مستند بزم رزم را برای روز 19 فروردین ماه در سینما بهمن تدارک دیده است.
هوشمند، اختتامیه جشنواره داستان سال در روز 22 فروردین ماه در کتابخانه امام خمینی(ره)، شب خاطره آیت الله باریک بین 23 فروردین ماه در شبستان امیرالمومنین(ع)،همایش آِینده نگاری راهبردی حوزه هنری هنر قزوین و ترسیم چشم انداز آتی و همایش گروه های نمایش بچه های مسجد در روز 21 فروردین ماه و جشن هنردر روز 24 فروردین ماه را نیز از دیگر برنامه های حوزه هنری استان در هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی، هفته هنر انقلاب را فرصت مناسبی برای نمایش ارزش های انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود:حوزه هنری تلاش می کند با اتکا به ارزش های دینی در جهت تولید آثار کیفی و فاخرعمل کند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.