به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی از نمایشگاه این روستا نیز بازید کرد و گفت: نمایشگاه نوروزیاران با خلاقیت، ابتکار، جسارت و جرأت جوانان روستای زیاران برپا شده است که ضمن احیاء صنایع دستی این منطقه، زمینه را برای جذب گردشگر بیشتر فراهم می‌آورد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه در راستای تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد، ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی است که این حرکت جوانان اقدام بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.
آیت‌الله عابدینی اذعان کرد: نمایشگاه نوروزیاران مجموعه متنوعی است که با بصیرت و درایت جوانان خوش ذوق، توانمندی های روستای زیاران را به نمایش می گذارد.
وی افزود: این نمایشگاه موجب ایجاد امید در مردم شده و به یک معنا بازار سنتی و از سویی دیگر فضای خلاقانه و نوآورانه محسوب می‌شود.
امام جمعه قزوین با ایادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مباحث اقتصادی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه نوروزیاران با احیاء صنایع دستی و دیگر مقوله‌ها گام بسیار مفید و موثری در حمایت از کالای ایرانی است.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش مردم را در حمایت از کالای ایرانی برجسته دانسته‌اند و مسئولان نیز که از مردم جدا نیستند باید در تحقق شعار امسال گام بردارند.
در این نمایشگاه که در روستای زیارانِ قزوین برپا شده غرفه‌هایی از خلاقیت جهادی و استعدادیابی، دست‌های گِلی من (کار با سفال به طور زنده)، غرفه قاف ویژه صنایع دستی و شیرینی سنتی، غرفه صنایع چرم و گلیم، غرفه راز سلامتی، غرفه خوشنویسی و تذهیب، غرفه محصولات حجاب و غرفه کودک برپا شده است.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.