به گزارش خبرنگار ایرنا٬ آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های اولین نماز جمعه سال 96 در مصلی شهرستان خرم آباد٬ افزود: امروز دیگر بحث اصلاح طلب و اصولگرا مطرح نیست بلکه انقلابی بودن و نبودن٬ مسئله اصلی در مدیریت کشور است.
وی با بیان اینکه نمی توان از مدیری که 150 شرکت خصوصی دارد و یا از مسئولی که حوصله مسافرت به استانهای مختلف را در جهت شناسایی مشکلات حوزه تحت مدیریتش ندارد٬ انتظار پیشرفت داشت٬ اظهار کرد: دولت علی رغم همه تلاش های خوبی که در این زمینه انجام داده٬ باید در این مورد نیز چاره اندیشی های لازم را انجام دهد.

** رکود تولید و مسئله بیکاری٬ مهمترین مشکل کشور است
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نامگذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی٬ تولید واشتغال گفت: رکود تولید و مسئله بیکاری٬ مهمترین مشکل ما در کشور است و تمرکز رهبر معظم انقلاب بر این 2 موضوع نیز خود گویای همین مسئله است.
آیت الله میرعمادی افزود: دشمن توان حمله نظامی و ضربه زدن سیاسی را ندارد به همین دلیل تمام توان خود را در جهت ایجاد فشار و ضربه رساندن به اقتصاد کشور معطوف کرده است لذا اقتصاد مقاومتی تنها راه بهبود معیشت مردم است و رهبر معظم انقلاب نیز با نامگذاری مجدد سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی٬ اهمیت این موضوع را به همه ما گوشزد نموده اند.

**بالاترین عبادت٬ گام نهادن در مسیر تولید و رفع بیکاری است
وی در ادامه سخنان خود به بیان ابعاد مختلف عبادت از نگاه اسلام پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس٬ نجوای رزمندگان٬ عزم٬ ایمان و اراده آهنین آنها موجب پیروزی ما در جبهه های جنگ حق علیه باطل شد و امروز مفهوم این نجوا در شنیدن صدای گردش چرخ اقتصادی کشور متبلور می شود.
به گفته وی امروز بالاترین عبادت٬ گام نهادن در مسیر تولید و رفع بیکاری است لذا اگر خواهان کارآمدی نظام اقصادی کشور هستیم پس باید عبادت را در سنگر های اقتصادی ببینیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد٬ تلاش های دولت در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را مثبت دانست و افزود: دولت اقدامات مهمی را در خصوص این مهم انجام داده اما تلاش های صورت گرفته منتج به تولید و کاهش بیکاری بصورت ملموس نشده است
وی ادامه داد: لازمه تولید و ایجاد اشتغال بصورت مداوم٬ واگذاری امور به مدیران پرتحرک و کارآمد است.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.