مسعود شرفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رابطه شرکت های مرتبط با برند، واسطه بین شرکت پخش و فرآورده های نفتی استان و جایگاه داران در نظر گرفته شده است.
وی، شرکت های برند را عهده دار خرید فرآورده های نفتی، حمل و توزیع آن دانست و اضافه کرد: این در حالی است که با وجود فعالیت برندهای موجود، شرکت پخش فرآورده های نفتی تنها بر نوع عملکرد آنها نظارت خواهد داشت.
شرفی در ادامه به مزایای برندسازی اشاره و افزود: در صورت ایجاد برندسازی در جایگاه های سوخت، با اعمال نظارت بیشتر در توزیع و کیفیت خدمات در جایگاه ها، رقابت سالمی را از سوی برندها در جلب رضایت مشتریان می توان شاهد بود.
وی ادامه داد: جایگاه داران سوخت با خدمات ارائه شده از سوی برندها در آینده می توانند برای فروش و سایر خدمات خود با خیالی آسوده تر و کسب درآمد بیشتر فعالیت کرده و با ارائه خدمات متنوع به مشتریان، درآمد بیشتری هم کسب کنند.
به گفته وی، شرکت های برند نیز باید به موقع خرید فرآورده نفتی را انجام داده و سر وقت نیز کارمزد فرآورده را به جایگاه دار بپردازند و در عین حال تمامی کنترل های کمی و کیفی به صورت دقیق و منظم را هم انجام دهند.
مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی استان قزوین اظهار داشت: این در حالی است که هر مالک جایگاه سوخت در قزوین می تواند جهت تاسیس برندینگ اقدام کرده تا سود واسطه گری موجود به خارج از استان منتقل نشود.
وی ادامه داد: در حال حاضر 82 جایگاه سوخت در سطح استان قزوین فعال بوده که تمامی آنها توسط بخش خصوصی اداره می شوند.
شرفی با اشاره به فروش روزانه 3 میلیون 800 هزار لیتر فرآورده نفتی در استان، افزود: از میان فرآورده های یاد شده، یک میلیون و 900 هزار لیتر بنزین، یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت و گاز و 100 هزار لیتر نیز نفت سفید است.
وی خاطر نشان کرد: پنج شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی با در اختیار داشتن 144 تانکر سوخت رسان در این استان فعال هستند.
شرفی در پایان افزود: تامین سوخت تمامی جایگاه های سوخت دارای برند برعهده شرکت پخش فرآورده های نفتی است.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.