به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا،عباس علائی مقدم در مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان قزوین افزود: برای اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت رشته المپیکی تیراندازی اقدام کنیم چرا که با توجه به ظرفیت های موجود خود در این رشته باید در جایگاه بالاتری قرار گیریم.
وی اضافه کرد:در سال 97 ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شروع به کار می کند و با توجه به حساسیت این سال برای رشته مدال آور تیراندازی تقویم و برنامه ریزی مناسب پیاده شود.
علائی مقدم افزود: کمک اداره ورزش در سال جاری به هیات تیراندازی استان تنها مالی نبوده و علاوه بر تجهیز و توسعه در سایر زمینه ها نیز کمک هایی برای ارتقای این هیات صورت گرفته است.
علائی مقدم افزود:آمار بیمه شده این هیات در 10 ماه سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش داشته است و باید استعدادیابی را برای رفع این کمبود به طور جدی در دستور کار قرار دهیم.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: تیراندازی از رشته های آمایشی و مدال آور است و به همین دلیل مورد حمایت جدی این اداره کل قرار دارد.
افسانه حسن نایبی افزود: از سال گذشته با در نظر گرفتن بسته حمایتی، تمامی رشته های آمایشی را با برنامه ریزی دقیق و صحیح مورد حمایت قرار داده و برای شکوفایی استعدادهای آنها اقدام می کنیم.
حسن نایبی افزود: در رشته تیراندازی در بخش مدیریت و قهرمانی ظرفیت های زیادی داریم و امیدواریم با ارائه تقویم ورزشی این رشته در سال 97 جایگاه های خوبی را در کشور و منطقه و بین الملل داشته باشیم.
رییس هیات تیراندازی استان قزوین نیز در این مجمع عمومی گفت: در سال قبل شاهد افتتاح و راه اندازی 2 سالن تیراندازی بودیم و همچنین 11 قهرمان این رشته در استان نیز در اردوهای تیم ملی حضور یافتند.
حسین زکی زاده افزود: 100 درصد برنامه مسابقات در سال گذشته برگزار کردیم که از جمله آنها چهار مسابقه همگانی بود.
وی با اشاره به گزارش عملکرد سال جاری این هیات ورزشی، افزود: امسال 86 مسابقه داخلی برگزار کردیم.
این مسئول ورزشی با اشاره به درخشش تیم های اعزامی قزوین به مسابقات کشوری،افزود: بیشتر تیم های استان در رقابت های مختلف کشوری امسال در مسابقات خود بر روی سکوهای اول یا دوم قرار گرفتند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.