به گزارش ایرنا،محمدحسین امید شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین افزود:آموزش و آماده سازی نیروهای انسانی ماهر و نیروهای مهارت دیده تکلیف دانشگاه علمی و کاربردی است و آماده هستیم این تکلیف خود را به خوبی اجرا و پیاده کنیم.
امید ادامه داد:بر اساس توافق نامه با ستاد کل نیروی های مسلح قرار شده است سربازان در خدمت مقدس سربازی از آموزش های ما بهره مند شوند که این موضوع شامل حال سربازان دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و از طیق دوره های مهارت رسمی پودمانی مراکز موجود و یا تشکیل کلاس در داخل پادگان ها است.
وی افزود: دانشجو در این دوره های آموزشی علاوه بر طی دوره شغلی می تواند در سالهای بعد نیز این دوره های پودمانی را در دانشگاه علمی و کاربردی طی نماید.
امید اضافه کرد: از مدیران استان ها درخواست داریم که آموزش های ضمن خدمت دستگاه های دولتی را به ما بسپارند و این تعهد را می دهیم که به بهترین شکل آنها را برگزار کنیم.
وی افزود: در بودجه سال 97 منع کمک استان ها به آموزش عالی برداشته شده است و دانشگاه ها می توانند از کمک های استان بهره مند شوند.
وی افزود: البته دانشگاه علمی و کاربردی به کمک های مادی نیازمند نیست و بر کمک های معنوی و حمایتی توجه ویژه تری دارد.
در این مراسم ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین با سه هزار و 500 متر مربع مساحت و با 50 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه بین المللی امام خمینی ره و دانشگاه علمی کاربردی و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برای توسعه همکاری ها منعقد شد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.