به گزارش ایرنا، مرحله استانی این آزمون روز پنجشنبه با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در قزوین و سایر شهرستان های استان برگزار شد.
2 هزار و 446 نفر در حفظ جزء ٣٠، حفظ ٢ جزء اول، حفظ جزء اول و حفظ ٢ جزء اول، حفظ ٣ جزء، حفظ ٥ جزء، حفظ ١٠ جزء ، حفظ ١٥جزء، حفظ ٢٠ جزء ، حفظ ٢٥ جزء و حفظ کل در این آزمون سراسری شرکت کرده اند.
همچنین حفظ سوره های منتخب واقعه و ملک، حفظ موضوعی قرآن کریم و رشته مفاهیم در بخش های مختلف نیز از دیگر بخش های شانزدهمین آزمون سراسری حفظ قرآن کریم بود.
این آزمون در شهر قزوین با حضور یک هزار و 412 نفر از قرآن آموزان موسسات فرهنگی قرآن و عترت قزوین دردانشکده فنی شهید بابایی درکلیه رشته های حفظ و در تمام رشته های مفاهیم و معارف برگزار شد.
این آزمون همچنین در سایر شهرستان های استان در حال برگزاری است.
در این دوره به منظور تسهیل در آزمون حفظ دانش آموزان، آزمون 650 نفر از تمامی حافظان رشته های حفظ به جز حفظ موضوعی برای دانش آموزان تا پایان مقطع ابتدایی در یک مرحله شفاهی از 12 تا 17اسفندماه برگزار خواهد شد.
نتایج این آزمون 24 ساعت بعد از آزمون بر روی سایت قابل مشاهده می باشد.
به برگزیدگان آزمون جوایز نقدی اهدا و همچنین به تمام نفراتی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اهدا می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.