حسین فرخنده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آزمون در 24 رشته ویژه خواهران و برادران در تمام رده های سنی برگزار می شود.
فرخنده افزود: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، دهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که نتیجه آن پس از 24 ساعت اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن کریم 12 اسفند و آزمون شفاهی حفظ دانش آموزان و بزرگسالان 12 تا 17 اسفند برگزار خواهد شد.
فرخنده افزود: علاقمندان برای شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به آدرس www.quranedu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، همچنین به افرادی که حدنصاب لازم را در این آزمون کسب کنند گواهی معتبر و جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه شرکت در این آزمون برای عموم آزاد است و محدودیتی سنی ندارد گفت: مکان برگزاری آزمون متعاقبا اعلام می شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.