در بخشی از این مطلب که به قلم محمد الموتی نوشته شده به تشکیل ستاد احیای دشت قزوین به سرپرستی سازمان برنامه و بودجه اشاره کرده که هدفش همان احیای سازو کارهای موجود در ساختار عمران دشت قزوین است.
نویسنده این مطلب در ادامه، سخنان استاندار در گفت و گوی خبری را همگی نشاندهنده شناخت درست دردها و موانع دانسته و افزوده است: این سخنان همگی منطبق بر آن چیزی است که در چشم ‌انداز و برنامه‌ اقدام سازمان عمران دشت قزوین موجود بود و دارای بنیان‌های علمی و کارشناسی است اما همچنان آنچه را که به وجودآورنده همه این نابسامانی‌هاست رادر این صحبت‌ها نمی‌بینیم.
روزنامه همچنین در اولین روز پس از راهپیمایی 22 بهمن مطلبی را با تیتر 'حماسه پرشور وفاداری' به مناسبت حضور پرشور مردم قزوین در این راهپیمایی چاپ کرده است.
ضرورت جرم انگاری ضرب و جرح زنان و قزوین و هویتی به نام باغستان مطالب دیگری از روزنامه ولایت هستند که به ترتیب توسط فریبا پروینیان و عباس بابائیان نوشته شده است.
صدا و سیما، قرارگاه مقدم رویارویی با شبیخون فرهنگی به قلم آرش شایسته ‌نیا و مراحل پایانی نصب پل 550 متری در راه‌آهن قزوین ـ رشت از دیگر عناوین شماره امروز روزنامه ولایت هستند.
سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن روستایی و عشایری با تیتر کاخ ‌نشینی برخی از مسئولان، خلاف آرمان‌های امام است از دیگر مطالب این شماره ولایت به شمار می رود.
روزنامه ولایت به مدیر مسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.