به گزارش ایرنا، این رقابت ها به مناسبت دهه مبارک فجر و انتخابی مسابقات قهرمانی کشور با شرکت بیش از 30 شناگر در هشت رده سنی در استخر شهید رجایی قزوین برگزار شد.
در رده سنی 25 تا 29 سال پوریا جوزی در کرال پشت و قورباغه و علی زارع چیان در کرال سینه به مقام اول دست یافتند و در رده سنی30 تا 34 سال امید زهرایی در کرال سینه و قورباغه اول و آرش تقی خانی در کرال سینه و مهدی پورنیا در قورباغه دوم شدند.
در رده سنی 35 تا 39 سال امیر حسین زهرایی در کرال سینه و کرال پشت اول، سید حامد سیاهپوشها در قورباغه اول، محمد فرحی در قورباغه دوم و مجتبی سلطانشاه در کرال پشت سوم شدند و در رده سنی 45 تا 49 سال حمیدرضا قاسم زاده در کرال سینه و قورباغه اول و امید محمدی در کرال سینه و قورباغه دوم شدند.
در رده سنی 50 تا 54 سال پیمان پیر مرادی در کرال سینه و قورباغه اول، مازیار رجبی در کرال سینه و قورباغه دوم و مصطفی افشار نژاد درکرال سینه و قورباغه سوم شدند.
در رده سنی 60 تا 64 سال علی شهروان مهر در رشته های کرال سینه و کرال پشت و قورباغه اول و مرتضی جلیلوند در کرال سینه، کرال پشت و قورباغه دوم شد و در رده سنی 65 تا 69 سال رحمان میرزا خانلری رقیبی برای مسابقه نداشت.
در رده سنی 70 تا 74 سال سید علی میر معزی در کرال سینه و قورباغه اول و محمد رضا آقازاده دوم شد و در رده سنی 80 سال به بالا سید رضا میر معزی در قورباغه و کرال پشت و اصغر مظاهری در کرال سینه اول شدند.
استان قزوین 33 استخر شنا و حدود 800 بیمه شده در این رشته دارد.
6101*6012خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.