به گزارش ایرنا، این رقابت ها که از صبح جمعه با شرکت 70 ورزشکار در باشگاه سوارکاری البرز آغاز شده بود، شامگاه این روز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
در رده تشویقی این رقابت ها آرمان طلاییان با اسب هرمس از باشگاه سروش، کیارش اشتری با آژیلار از باشگاه جوادیان زنجان، حسین احمدی با هدیش از باشگاه البرز و مسعود نصرتی با سیما از باشگاه رخش مورد تشویق قرار گرفتند.
در رده مبتدی حسین حاجی محمدی با اسب بامداد، آذر کیال با جهاندار گیتانو، محمدرضا معروفی با ماکسیموس و نجمه محمدبیگی با رها از باشگاه البرز و محمد رضا محمودی با شبخیز از باشگاه مهرآریا به عنوان نفرات برتر اعلام شدند.
در رده نونهالان این رقابت ها نیز امیر عباس کاوه با اسب آتسز از باشگاه ژاله و حنانه جوادیان با ماکارل از باشگاه جوادیان زنجان و در رده نوجوانان ارشیا نجفی نیا با گلدرز از باشگاه اسواران زنجان، سارا عقیلی با آیناز از باشگاه البرز و سورن فاخر با توکا از باشگاه مهرآریا رده های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رده بزرگسالان D1 محمد امین بهشتی با اسب عالیجناب از باشگاه البرز، محمد رضا طراحیان با کال می از باشگاه حبیبی و سورن فاخر با توکا از باشگاه مهرآریا و ارشیا نجفی نیا با کونکورد از باشگاه اسواران زنجان و در رده بزرگسالان C1 حسین احمدی با اسب فیدS از باشگاه مهرآریا، پوریا صفادل با دوولچه از باشگاه فرمان آرا، آرش رحمتی با لردگرانوس از باشگاه فرمان آرا و علیرضا بختیاری با مستربلوبوی از باشگاه اویسینا همدان به عنوان اول تا چهارم معرفی شدند.
استان قزوین هفت باشگاه سوارکاری فعال ، چهار باشگاه در حال تاسیس و 100 سوارکار دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.