به گزارش دوشنبه شب ایرنا، این واحد تولیدی در زمینه تولید 90 محصول در گروه نان، کیک و کلوچه و انواع نان خشک و رژیمی فعالیت دارد و با 50 نفر اشتغالزایی و 120میلیارد ریال سرمایه گذاری فعالیت خود را امروز به طور رسمی آغاز کرد.
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر همچنین در مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی قزوین بخش بیهوشی درمانگاه دندانپزشکی شفا در قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.
اهدای خون بیش از 60 نفر از کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی و تیپ 116شهید صفوی و آیین گرامیداشت دهه فجر با حضور نیروهای جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه های مربوط به پنجمین روز از دهه مبارک فجر در قزوین بود.
افتتاحیه مسابقات تنیس روی میز کارمندان زن کشور و ادامه برگزاری جشنواره فیلم فجر و نشست تحلیل و بررسی آثار نقاشان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز انقلاب در پنجمین روز دهه فجر بود.
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر همچنین طرح های عمرانی، خدماتی و اقتصادی مختلفی در بخش ها و شهرستان های مختلف استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.
در دهه مبارک فجر یک هزار و 69 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی قابل افتتاح اعلام شد که بخشی از آنها تاکنون به بهره برداری رسیده اند و بخشی دیگر نیز تا پایان این ایام مورد بهره برداری قرار می گیرند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.