به گزارش ایرنا، اکبر اسکندری نژاد جمعه شب در آیین افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر استان قزوین افزود: اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگ رسیدن به عدالت فرهنگی می باشد و در این راستا طی 2 سال گذشته برنامه های متعددی در جهت تحقق این هدف در کشور شکل گرفته است.
وی اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز با تلاش های به عمل آمده جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در استان قزوین فعالیت خود را آغاز کرده و فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره در استان قزوین اکران خواهد شد.
اسکندری نژاد تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور در حوزه سینما است و در سالیان گذشته نیز توانسته است در بین قشر جوان جامعه علاقمندان زیادی را پیدا کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: موفق شدیم درجهت حمایت از جوانان علاقمند به سینما با برگزاری جشنواره فیلم فجر ١١فیلم از بخش سودای سیمرغ را در استان قزوین اکران کنیم.
اسکندری نژاد گفت: جشنواره فیلم فجر در راستای اجرای عدالت فرهنگی در کشور در قزوین آغاز به کار کرد.
وی همچنین افزود: امیدواریم با ادامه حمایت ها و همکاری های مسئولان استان ظرفیت های استان در حوزه سینما به شکل کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.
فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی،«چهار راه استانبول» از مصطفی کیائی، «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی،«ماهورا» اثر حمید زرگر نژاد،«سوء تفاهم» از احمد رضا معتمدی،«جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت،« امیر» از نیما اقلیما، «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی «مغزهای کوچک زنگ زده» از هومن سیدی و «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان از فیلم های جشنواره فجر هستند که در قزوین اکران می شوند.
هم چنین «قهرمانان کوچک» و «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت، «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق و «دنیای کیف ها» به کارگردانی حسین نخعی در بخش کودکان و نوجوان این جشنواره در قزوین اکران خواهد شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.