به گزارش ایرنا، بهمن الله مرادی روز یکشنبه در آیین افتتاح پست 63 کیلووات جهان آباد شهرستان البرز افزود: توسعه شبکه برق در کشور پس از انقلاب نسبت به قبل از آن قابل مقایسه نیست.
وی همچنین گفت: چهار هزار و 220 میلیارد ریال پروژه را ماه گذشته در زنجان و قزوین افتتاح کردیم و در ماه جاری نیز سرمایه گذاری قابل توجهی در شبکه ها و توزیع خطوط انتقال در استان قزوین داشته ایم.
وی اضافه کرد: قول می دهیم با همین روند برای مدیریت هزینه و سرمایه گذاری بهینه در حوزه برق اقدام نماییم و از افزایش قیمت این انرژی جلوگیری کنیم.
الله مرادی با بیان اینکه شاهد توسعه زیرساخت های صنعت برق در قزوین بوده ایم،اظهار کرد: این زیرساخت ها پیش نیاز بخش صنعت،کشاورزی و خدمات هستند و در توسعه استان و کاهش معضل بیکاری موثر واقع می شوند.
وی در ادامه با اشاره به بهره برداری پست 63 کیلو وات در شهرستان البرز، افزود: انتظار داریم این پست ها هیچگاه خاموشی نداشته باشند و نقش موثر خود را در اقتصاد و صنعت ایفا نمایند.

**سرمایه گذاری در صنعت برق در قزوین مطمین و آینده دار است
استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و تفکر حاکمیتی دینی هستند.
عبدالمحمد زاهدی ادامه داد: این در حالیست که نظام ما با توجه به توسعه زیرساخت ها به خوبی ظرفیت های خود را فعال ساخته و توسعه قابل توجه در بخش های گردشگری، صنعتی،عمرانی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به خوبی موفقیت نظام را نشان می دهند.
وی افزود: سرمایه گذاران بسیاری برای حضور در استان قزوین اعلام آمادگی کرده اند و با توجه به این موضوع می توان اعلام کرد سرمایه گذاری در صنعت برق در استان مطمئن و آینده دار خواهد بود.
زاهدی همچنین گفت: توسعه استان در همه بخش ها به زیرساخت برق نیاز دارد و باید از زحمات تلاشگران این حوزه قدردانی کنیم.
در ادامه پروژه های خطوط و پست های انتقال برق و فوق توزیع با یک هزار و 138میلیارد ریال اعتبار و با ظرفیت 80 مگاوات آمپر افتتاح شد.
این طرح ها از جمله پروژه های صنعت برق کشور بود که به مناسبت دهه مبارک فجر به شکل ویدیو کنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند با 2 بخش مرکزی و محمدیه در جنوب مرکز استان قزوین قرار دارد.
شرکت توزیع و انتقال نیروی برق قزوین زیر نظر شرکت برق منطقه ای زنجان به فعالیت می پردازد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.