فهیمه زارع دار در بخشی از این مطلب نوشته است: بی تردید با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی در ذهن عده ای به ویژه جوانان این سوال به وجود آمده که چرا انقلاب کردیم و چه عواملی این انقلاب اسلامی را چهار دهه در برابر فشارهای مختلف بین المللی و تحریم های گوناگون حفظ کرد و با وجود تمام دشواری و موانع به موفقیت های چشمگیر رساند.
در قسمت دیگری از این مطلب آمده است: راجع به ارزیابی گذشته وحال ضروری است پیاده سازی اسلام که هدف اصلی انقلاب اسلامی بوده را مورد بررسی قرار داد و این نکته را باید در نظر داشت که نظام سیاسی اسلام فقط با انقلاب اسلامی امکان محقق شدن می یافت و در غیرچنین حالتی امکان نداشت چون طبق عقیده حق شیعه، حکومت فقط حق الهی است و کسانی که ازخدا اذن دارند، ولایت مشروع دارند.
در بخشی دیگری از این مطلب آمده است: مردم کشور ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی سختی های بسیاری را متحمل شده اند و در طول 4 دهه اخیر هیچ کجا میدان را خالی نکرده و همیشه پشتوانه عظیم و قابل اعتمادی برای انقلاب اسلامی بوده و هستند.
پایش در این شماره در گفت و گو با مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از بخشودگی 100درصدی جرایم معوقه مالیاتی تا پایان بهمن ماه خبر داده و به نقل از پورامیدی افزوده است: مودیانی که تا پایان بهمن ماه سال جاری اصل مالیات را پرداخت نمایند، تمامی جرایم مالیاتی آنها بخشوده خواهد شد.
پورامیدی اضافه کرده است: همچنین این بخشودگی ها تا پایان اسفند ماه سال جاری به میزان 95 درصد خواهد بود.
گفت و گوی این نشریه به مناسبت دهه فجر با حجت الاسلام قائد امینی مشاور استاندار در امور روحانیت و فعال درزمینه فعالیتهای فرهنگی وتبلیغی از دیگر مطالب نشریه پایش است که به تفصیل در مورد علل وعوامل پیدایش انقلاب ودگرگونی در ایران از دوران مشروطیه توضیحاتی را ارایه نموده و در ادامه شرایط حاکم بر جامعه ایران درآن دوران را تشریح کرده است.
مدیرکل گمرک استان قزوین نیز در گفت و گوی اختصاصی با پایش قزوین از افزایش 5/2 برابری درآمد گمرک استان در سال جاری خبر داده است.
دو هفته نامه اقتصادی اجتماعی پایش به مدیرمسئولی فاطمه زارع دار در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.