به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکزاطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ ایمانعلی محمدزاده گفت: ماموران پلیس در عوارضی آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آنرا متوقف کردند.
این مقام انتظامی استان قزوین افزود: در بازرسی از وسایل یکی از مسافران این اتوبوس، پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ محمدزاده از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

**کشف البسه قاچاق در قزوین به ارزش 200 میلیون ریال
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی قزوین، رییس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف و توقیف 525 ثوب البسه قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در قزوین خبر داد.
سرهنگ آرش مرادی گفت: در جریان کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین-زنجان، یه یک دستگاه خودرو پژو 405 دستور ایست صادر شد.
وی ادامه داد: راننده این خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت بالا متواری و پس از تعقیب و گریز در عوارضی آزادراه قزوین-کرج خودرو متوقف شد.
رییس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: در بازرسی از این خودرو 525 ثوب الیسه خارجی قاچاق کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به همراه کالای قاچاق به مقر پلیس انتقال داده شدند و پس از تشکیل پرونده، متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.
3013*
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.