به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، متن پیام عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت یکی دیگر از اسوه های صبر و فداکاری، مرحومه حاجیه خانم رقیه رضایی، مادر شهیدان محمدرضا و حسین عبادی موجب تأثر و تألم فراوان شد.
در ادامه این پیام آمده است: این شیرزن با ایمان و پرتلاش که با تاسی به مکتب زینب کبری (س)، ادامه دهنده راه بازماندگان کربلای حسینی بود با تربیت شهیدانی سرافراز، شاهدی بر زنده و بالنده بودن این مکتب انسان‌ساز و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.
در بخش پایان این پیام آمده است: این جانب مصیبت درگذشت این بانوی پرهیزکار را به مردم شریف استان قزوین به‌ویژه خانواده معزز و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه ایزد منان،علو درجات آن فقیده سعیده را مسالت می‌نمایم.
شهید محمدرضا عبادی نوزدهم بهمن 1340 در شهر قزوین به دنیا آمد.
این شهید بزرگوار به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و بیستم مهر 1361 با سمت بی‌سیم‌چی در یکند بوکان توسط گروه‌های ضدانقلاب بر اثر شکنجه و اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
همچنین شهید حسین عبادی نیز سی‌ام مرداد 1349 در شهر قزوین به دنیا آمد.
این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و چهارم دی 1365 در ام ‌الرصاص عراق بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
استان قزوین سه هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.