حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 835 واحد بهره بردار در شهرک های صنعتی استان وجود دارد که از این تعداد 635 واحد فعال و 200 واحد غیر فعال هستند و امیدواریم بتوانیم ضریب بهره برداری از واحدهای مستقر در شهرکها را با جذب سرمایه گذار جدید و آسیب شناسی افزایش دهیم.
وی افزود:حمایت گسترده مسئولان استان، فرهنگ سازی برای خرید کالای ایرانی، استفاده از ظرفیت واحدهای داخلی، جلوگیری از واردات بی رویه، برنامه ریزی صادرات محور برای واحدهای تولیدی و پرداخت یارانه نقش مهمی را در این زمینه ایفا خواهد کرد.
خانپور ادامه داد:مجموعه شهرک های صنعتی استان در راستای جذب و هدایت سرمایه گذاران به استان و ایجاد اشتغال و رونق در واحدهای تولیدی فعالیت گسترده ای را آغاز کرده و در آخرین اقدام خود با هیات مدیره شرکت سبلان خودرو مایوان برای سرمایه گذاری و استقرار در شهرک صنعتی خرمدشت مذاکره شده سات
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش های صنعت،کشاورزی و گردشگری در استان قزوین افزود:645 فقره تسهیلات با رقم 548 میلیارد تومان در سال جاری پرداخت شده که 312 فقره آن به مبلغ 432 میلیارد تومان در بخش صنعت بوده است.
وی افزود: نرخ 18 درصد برای پرداخت تسهیلات بهین یاب و طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی سنگین است و امیدواریم با اعطای 6 درصد یارانه مصوب شده به واحدهای تولیدی کمک شود.
خانپور افزود: چندین سال از تصویب پرداخت یارانه به واحدهای تولیدی در قالب طرح های رونق تولید می گذرد اما هیچ یارانه ای به واحدهای تولیدی پرداخت نشده است.
یک هزار و 310 قرارداد بهره برداری در شهرک های صنعتی استان منعقد شده است که از این تعداد 835 واحد بهره بردار و 473 واحد در حال ساخت و ساز هستند.
6101*6012 خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.