به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین، داوود محمدی در نشست با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی قزوین افزود: در این راستا نباید مانع و مشکلی برای فعالیت بخش خصوصی وجود داشته باشد.
محمدی با اشاره به محدودیت اعتبارات دولت، گفت: دولت توان اقتصادی برای تکمیل همه طرح های نیمه تمام را ندارد و در صورت ایجاد نکردن زمینه لازم برای ورود بخش خصوصی به این حوزه شاهد از بین رفتن سرمایه های کشور و بیت المال خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: از پیشنهادها و طرح هایی که موجب رفاه بیشتر و بهبود کیفیت زندگی شهری شود حمایت می کنیم.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، ارتقای کیفیت زندگی مردم را موضوعی مهم که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد، نام برد و افزود: مردم ولی نعمتان هستند و مهم ترین وظیفه ما خدمت رسانی شایسته و مستمر به آنهاست.
محمدی همچنین با اشاره به پیشنهاد لزوم پرداخت عوارض نوسازی برای متقاضیان تغییرکاربری در کمیسیون ماده 5 که توسط معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی در این نشست مطرح شد، اظهار کرد: این موضوع می تواند ضمن ایجاد کاهش تقاضا برای تغییر کاربری ها بستر توزیع متناسب خدمات شهری را نیز فراهم کند.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با 2 طرح ملی در دست احداث شامل جاده قزوین-الموت-تنکابن و قزوین-رحیم آباد-کلاچای نیز گفت: نشست هایی با سازمان محیط زیست برگزار شده و همچنان پیگیر هستیم تا مشکلات زیست محیطی مربوط به این طرح ها مرتفع شود.
محمدی در پایان از مدیران راه و شهرسازی استان خواست تا طرح ها و پیشنهادهای خود را در خصوص رفع مشکلات و نارسایی های این حوزه به صورت مکتوب ارایه دهند تا مورد پیگیری قرار گرفته شود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.