آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی شکوه وحدت در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: فتنه گران و هنجارشکنان در اتفاقات اخیر بعضی سرمایه داران و سرمایه دارزادگانی بودند که درد نان نداشته بلکه وجود آنها پر از درد نفاق بود.
وی با بیان اینکه نفوذی ها با خط گیری از دشمنان به آتش زدن پرچم، مساجد، مدرسه علمیه و مقدسات دینی اقدام کردند،اضافه کرد: این افراد گستاخ درد نان نداشتند بلکه درد نفاق داشتند.
امام جمعه قزوین با تاکید توجه هر چه بیشتر مسئولان بر حل مشکلات اقتصادی، گفت: نگرانی و اعتراض جمعی از مردم به دلیل غارت اموال توسط برخی موسسات،بیکاری و مشکلات معیشتی و اقتصادی بود که موجب شد اجانب و بیگانگان به شکل برنامه ریزی شده و هدایت شده از این موضوع سوء استفاده کنند.
وی افزود: استکبار جهانی در قضایای اخیر با شیطنت هایی مردم را سپر کارهای خلاف خود قرار داد اما مردم ما هوشیار بوده و فریاد بیزاری از بیگانگان و نقشه های شوم آنها را سر دادند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: مردم با وجود مشکلات معیشتی اجازه نمی دهند دشمنان با سوء استفاده از مطالبات آنها اصل نظام و ارکان انقلاب را هدف قرار دهند.
آیت الله عابدینی با اشاره به حضور با شکوه مردم میهن اسلامی در راهپیمایی های شکوه وحدت،خاطر نشان کرد: مردم متوجه شدند که نقشه اجانب به دست نفوذی ها به اجرا در می آمد به همین دلیل با شرکت گسترده در این حماسه به مقابله با این فتنه جدید قیام کردند.
وی ادامه داد:امیدواریم دولت نیز نگرانی ها و دغدغه های مردم را جدی تر گرفته و در راستای انجام وظایف خود با تلاش بیشتری اقدام نماید.
راهپیمایی شکوه وحدت در محکومیت هنجارشکنی ها و ناآرامی های اخیر امروز یکشنبه در قزوین و چهار شهر دیگر استان برگزار شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.