به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی 'میثاق با ولایت' مردم بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: فتنه گران سالهاست با مردم دشمنی دارند و استکبار جهانی و همپیمانانشان همواره از ایجاد این گونه فضاها در ایران حمایت می کنند.
وی اضافه کرد: تنها دلسوز مردم مسئولان و خود مردم هستند.
حسینی بوشهری اظهارکرد: اگر همدلی و همراهی در فضای کشور بین مردم و مسئولان، مردم با مردم و مسئولان با مسئولان باشد و همه گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب به عنوان رهبری بیدار و آگاه که همه مسائل را رصد و دوستان و دشمنان را معرفی می کند باشیم جلو همه فتنه ها و ترفندها گرفته می شود.
وی یادآور شد: هرچند مشکلات و نابسامانی های معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد ولی ملت ایران هیچگاه چشم طمع و حمایت به دشمن ندوخته اند.
حسینی بوشهری گفت: ملت ایران همیشه روی پای خود ایستاده و در هیچ برهه ای از زمان انتظار حمایت از دشمن را ندارد.
وی با تاکید برتوجه مسئولان به مشکلات مردم، گفت: دشمن از هر سوژه ای علیه ملت برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند به همین دلیل مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.
حسینی بوشهری اضافه کرد: روزهای آغازین حرکت های اخیر با مطالبات بحق مردم شروع شد و دشمن از این فضا برای اجرای فتنه های خود استفاده و فضای کشور را مسموم کرد.
وی یادآور شد: نمی توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را انکارکرد ولی مردم راضی نیستند، مشکلاتشان را با دشمن درمیان بگذارند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.