به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در نشستی با تقدیر از تلاش نیروهای انتظامی ، سپاه ، بسیج و اعضای شورای تامین که با تدبیر ، جلوی فتنه و توطئه دشمن در این شهرستان را گرفتند افزود:دشمن خواب های آشفته ای برای جمهوری اسلامی دیده ولی مردم مومن و انقلابی اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود دست یابد.
وی با بیان اینکه دشمنان با فعالیت سرویس های اطلاعاتی سرمایه گذاری گسترده ای علیه نظام اسلامی کرده اند افزود: تعداد اندکی افراد فریب خورده در دام توطئه دشمنان گرفتار شدند.
امام جمعه دزفول این تحرکات را برنامه ریزی شده از سوی دشمنان نظام اسلامی دانست و توئیت های رئیس جمهوری آمریکا و دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مضحک خواند و گفت:این اتفاق سبب خیر شده و باعث شد مسئولان به خود بیایند و بدانند نمی شود با وعده مردم را راضی نگه داشت بلکه باید به وعده های خود عمل کنند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:البته مسئولان باید به مطالبات مردم توجه جدی داشته باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند،باید بررسی شود کجاها ضعف و کمبود بوده و کجاها به درستی مدیریت نشده است.
وی با تاکید بر اینکه تهدید دشمن را باید به فرصتی برای نظام تبدیل کرد افزود:دشمن به اصل نظام حمله کرده و با ایجاد جنگ روانی فکر براندازی نظام را در سر دارد لذا نباید با دشمن مماشات کرد و باید تودهنی محکمی به آنها زد .

**نقش افراد معاند در تحرکات دزفول
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه تجمع های صورت گرفته در دزفول با برنامه ریزی برخی افراد معاند صورت گرفت گفت: افراد معاند نظام با بهانه قرار دادن برخی مشکلات کشور دنبال آشوب بودند که با حضور بسیار خوب نیروهای انتظامی ، سپاه و دیگر اعضای شورای تامین اوضاع کنترل شد.
ارسلان جعفری شهنی افزود:باید در برابر هجمه ای که از خارج کشور برنامه ریزی و هدایت شده هوشیار بود.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود:مشکلات وجود دارد که باید با تدبیر مشکلات را حل و امید را در بین مردم زنده کرد .
وی افزود: مردم دزفول روز چهارشنبه ( فردا) با برپایی راهپیمایی باشکوه بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از آرمان های بلند انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.
راهپیمایی وحدت ملی ،میثاق با ولایت ساعت 10 صبح روز چهارشنبه از محل میدان آزادی دزفول تا آستان سبزقبا(ع) برگزار می شود.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.