به گزارش ایرنا، رضاعسگری روز شنبه در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در الوند افزود: باید خود و جامعه را مورد سنجش قراردهیم که تا چه اندازه توانسته ایم آموزه های دینی و اخلاقی را در زندگی شخصی و اجتماعی خود پیاده کنیم تا ماحصل آن در جامعه ثمرات خود را نشان دهد.
فرماندار البرز اظهار کرد: خشونت، خودکشی،تجمل گرایی و اسراف، بداخلاقی های شخصی آمیخته با خشونت فیزیکی و لفظی و دروغ بخشی از واقعیت های جامعه است که در نتیجه فاصله گرفتن از مهارت های زندگی، اخلاقی و دور شدن آموزه های دینی ایجاد شده و افزایش می یابند.
وی با تاکید به تقویت آموزش مهارت های زندگی در بین شهروندان، گفت: فقدان این مهارت ها به آسیب های اجتماعی دامن زده و آنها را افزایش می دهد.
فرماندار البرز گفت: آموزش مهارت های زندگی همچنین سلامت روانی شهروندان جامعه را ارتقا می دهد.
عسگری در ادامه اظهار کرد: ارایه آموزش های مهارت های زندگی و ارتباطی در خانواده ها باید توسط آموزش پرورش و شبکه بهداشت به شکل جدی دنبال شود.
وی افزود: والدین برای مسایل درسی و تفریحی فرزندان خود تمام سعی و تلاش شان را به کارمی گیرند ولی در حوزه آموزش های مهارت زندگی آنگونه باید شاهد جدیت و کوشش نیستیم که این نقیصه را باید با تلاش دست اندرکاران حوزه های فرهنگی و اجتماعی جبران کنیم.
شهرستان البرز با مرکزیت شهر الوند در 10 کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.