حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رونق تولید در شهرک های صنعتی قزوین به شکل محسوسی قابل لمس است، به گونه ای که حجم سرمایه گذاری در این مناطق طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل سه و نیم برابر افزایش یافته است.
وی در ادامه از کاسپین به عنوان یکی از 10 شهرک صنعتی پرتقاضا برای سرمایه گذاری در کشور یاد کرد و گفت: 70 درصد واحدهای مستقر در این شهرک از واحدها و برندهای معروف کشور هستند.
این مسئول با بیان اینکه 70 درصد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین فعال هستند،افزود: 10هزار نیروی کار در این شهرک مشغول به فعالیت می باشند.
خانپور اضافه کرد: در این شهرک صنعتی 192 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده و 152 واحد فعال است.
وی با بیان اینکه توسعه 300 هکتاری این شهرک صنعتی در دستور کار قرار دارد،افزود: تاکنون 302 قرارداد با واگذاری 262 هکتار زمین در این شهرک برای ساخت واحدهای تولیدی با سرمایه گذاران منعقد شده است.
خانپور همچنین گفت: بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی با هدف دیدار چهره به چهره مدیران با واحدهای تولیدی و آشنایی نزدیک با مشکلات این واحدها صورت می گیرد و مدیران ارشد استان نیز تاکید زیادی بر انجام مستمر و منظم این واحدها دارند.
شهرک صنعتی کاسپین در کیلومتر 30 آزادراه قزوین-کرج و در شهرستان آبیک قرار دارد.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال با 800 واحد تولیدی بهره بردار است.
سه هزار و 500 واحد تولیدی در استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.