در بخشی از این مطلب آمده است، عبدالمحمد زاهدی در ملاقات هایی که با احزاب سیاسی، طیف ها و حتی قومیت ها داشته، سعی کرده است به مخاطبان خود بفهماند که هم خاستگاه آنها را می شناسد و هم حرف آخر را خودش می زند.
نخستین دیدار استاندار با اصلاح طلبان بود که به آنها تاکید کرد 'انسجام درونی جریان اصلاحات و حامیان دولت به نفع همه و از جمله مدیریت استان است،انسجامی که با فعل و انفعالات حال حاضر این جریان، چندان آسان به نظر نمی رسد.
البته او منفعت طلبی را هم آفت امروز اصلاح طلبی عنوان کرد، مساله ای که منتقدان درون جریان چپ را امیدوار کرده که زاهدی با توجه به آن آگاهانه تیم خود را ترمیم کند.
با وجود این نماینده عالی دولت در استان قزوین انتظار دارد که اصلاح طلبان و حامیان دولت به او اعتماد کنند و این را بدانند که هیچ وقت سیاسی کار نبوده و به شفافیت اعتقاد دارد.
بررسی روند 40 ساله انقلاب اسلامی در مناطره بین پیام فضلی نژاد و صادق زیباکلام در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و آمار بالای افسردگی در میان زنان استان در گفت و گو با یک متخصص روانپزشکی از دیگر مطالب این شماره دریچه گفت و گو است.
'حفظ منافع ملی در گرو احترام به رای ملت است' برگرفته از سخنان محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در مراسم بزرگداشت روز دانشجو، 'بهترین سرمایه های انسانی کشور تقدیم دانشگاه های بیگانه می شود' به نقل از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، 'امروز ریشه کن کردن خشونت علیه زنان در جامعه نیاز به عزم جدی دارد' برگرفته از سخنان محمد نسخه چی رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین در همایش ملی منع خشونت علیه زنان از دیگر مطالب این شماره پیام شهر است.
نشریه دریچه گفت و گو، هفته نامه سیاسی اجتماعی است که به مدیر مسئولی رحیم سرکار در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.