حسن آصفی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در خصوص آسیب دیدگی بعضی از منازل در روستای آکوجان الموت به دنبال زلزله شب گذشته در لنگرود گیلان، تیم ارزیابی حوزه معاونت امداد و نجات جهت ارزیابی خسارات احتمالی به این منطقه اعزام گردید.
وی اضافه کرد: رانش گذشته زمین در این منطقه و لرزش های این زلزله موجب بروز ترک هایی در 80 باب از منازل مسکونی این روستا شده است.
این مسئول افزود: با هماهنگی تیم ارزیابی 10 نفره متشکل از نمایندگان مدیریت بحران استانداری، جمعیت هلال احمر استان و بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی روستای آکوجان وارد مقرر شد فردا پنجشنبه اردوگاه اسکان موقت 80 خانواری در این روستا برپا شود.
وی افزود: تا به حال حاضر هیچ گونه تلفات جانی بابت زلزله در این روستا گزارش نشده و همه مردم در مکان های امن،مساجد و حسینیه های منطقه استقرار یافته اند.
آصفی افزود: مکان یابی و تسطیح زمین برای برپایی چادر در این روستا امروز به اتمام رسید و از فردا برای همه 80 خانواری که از زلزله آسیب دیده اند، چادر برپا خواهیم کرد.
روستای اکوجان از توابع الموت غربی شهرستان قزوین است و در مرز استان های گیلان و قزوین قرار دارد.
شب گذشته زلزله ای به قدرت 4.8 ریشتر لنگرود گیلان را لرزاند، این زلزله در بعضی نقاط استان قزوین از جمله شهر قزوین نیز احساس شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.