به گزارش ایرنا، وجه الله خدمتگزار روز سه شنبه در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین افزود: سامانه سامد فرصت خوبی برای تحلیل درخواست های مردمی به شمار می رود.
وی اظهار کرد: با توجه به درخواست ها و نیازهای مردم، دستگاه های خدمات رسان باید همه امکانات و توانایی خود را به منظور پاسخگویی به آنان و رفع نیازهای اعلام شده به کار بگیرند.
خدمتگزار اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مدیران و با تلاش استانداران مسیر خدمت رسانی به مردم هموارتر شود و همچنین حقوق شهروندی در دستگاه ها با جدیت بیشتری مورد پیگیری و توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه مدیران باید دفاع از دستگاه خود را در محاکم قضایی جدی بگیرند، افزود: در برخی از دستگاه های دولتی دفاع از حقوق دولتی به درستی انجام نمی شود و این مشکل را در همایش پیش رو با رئیس جمهوری مطرح می کنیم.
خدمتگزار همچنین گفت: دولت و وزارت کشور برای دفاع ازحقوق شهروندی مردم در دستگاه ها نیز تاکید جدی دارند.
وی در ادامه از اشتغال به عنوان یکی از نیازهای جدی کشور یاد کرد و گفت: از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته ایم برنامه خود برای اشتغال در هر استان را با توجه به استعداد و ظرفیت های هر منطقه تدوین کند تا استانداری ها در این حوزه گام های بیشتری بردارند.
استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: در بحث حقوقی در دستگاه های دولتی ضعیف هستیم و در محاکم قضایی به دلیل دفاع ضعیف، احکام به نفع دیگران صادر می شود.
زاهدی افزود: علت این اتفاق دفاع نکردن یا بد دفاع کردن در دستگاه ها است که امیدواریم برای حل این مشکل تدبیر مناسبی اندیشیده شود.
مدیرکل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین نیز در این دیدار گفت: در سفر سال گذشته رئیس جمهوری به استان قزوین 87 هزار نامه و درخواست دریافت شد که 23 هزار فقره آن در خصوص اشتغال بود.
اسدالله حمزه ای افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی دستگاه ها و بسیج امکانات در خصوص رفع این دغدغه در میان مردم اقدام ای بیشتری را شاهد باشیم.
تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی به صورت مستمر و دوره ای از واحدهای ستادی و استانی، بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف، کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی پنهان و آشکار و نظارت بر حسن اجرای برنامه های ارزیابی عملکرد وزارتخانه و موسسه های وابسته از جمله وظایف مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.