به گزارش ایرنا، موسی نجفی شامگاه دوشنبه در نشستی در همین رابطه با اشاره به ماده 76 قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران (اصلاحیه سال 93) افزود: بر اساس ابلاغ کتبی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از اول آذرماه امسال صدور هرگونه تائیدیه و ارائه خدمات به این تعاونی ها ممنوع شده است.
وی بیان داشت: تعاونی هایی که قبل از تیر ماه 93 به ثبت رسیده اند باید برای تطبیق اساسنامه خود با اصلاحیه قانون بخش تعاونی، به اداره های تعاون و کار شهرستان محل فعالیت خود مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: در صورت عدم تطبیق اساسنامه با اصلاحیه قانون بخش تعاون، ارائه خدمات از سوی اداره کل تعاون و کار استان به این تعاونی ها امکان پذیر نیست.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در حال حاضر 774 تعاونی در بخش خدمات در استان فعالیت می کنند که با 9 هزار و 591 نفر عضو زمینه اشتغال هشت هزار و 926 نفر را فراهم کرده اند.
وی ادامه داد: همچنین در 690 تعاونی بخش کشاورزی با هفت هزار و 792 نفر عضو زمینه اشتغال شش هزار و 241 نفر و 556 تعاونی بخش صنعت و معدن با پنج هزار و 189 نفر زمینه اشتغال پنج هزار و 356 نفر ایجاد شده است.
نجفی اضافه کرد : 528 تعاونی فعال بانوان با پنج هزار و 374 نفر عضو برای 6 هزار و 670 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده اند.
این مقام مسئول یادآور شد: تعاونی های هرمزگان دارای یک میلیون و 112 هزار و 371 نفر عضو هستند.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.