به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مریم بیدخام در نشست با بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان قزوین افزود: این گونه جلسه ها به هم اندیشی و انتقال تجربیات بین بانوان عضو شورا می انجامد و باید شاهد استمرار آن باشیم.
وی اظهار کرد: برگزاری این نشست ها به پررنگ ترشدن نقش بانوان در تصمیم گیری های مرتبط با حوزه مدیریت شهری کمک می کند.
بیدخام با بیان اینکه بانوان عضو شورا نباید نسبت به توانمندی ها و تاثیرگذاری که بر تصمیم گیری ها دارند غافل باشند،افزود: این افراد برگزیده شهروندان و مورد اعتماد آنانند و در فرهنگ سازی، افزایش نشاط اجتماعی، ارتقای سلامت، امنیت و تحقق هر آنچه که مربوط به زنان و خانواده است، تاثیرگذار هستند.
بیدخام در ادامه گفت: نقش بانوان عضو شوراهای شهر در تامین اشتغال بانوان، احداث گرمخانه، کاهش طلاق و توسعه فعالیت های سازمان های مردم نهاد در بخش های مختلف و تحکیم بنیان خانواده مهم و تاثیرگذار است.
این مسئول خاطرنشان کرد: دفترامور بانوان و خانواده از توان زنان توانمند شورای شهرهای استان در اجرای برنامه های تدوین شده استفاده خواهد کرد.
معصومه مرادیان، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز در نشست مشترک بانوان عضو شوراهای شهر سراسر استان گفت:بانوان عضو شورای شهر، دوشادوش مردان برای اعتلا و پیشرفت شهر تلاش می کنند.
وی همچنین اظهار کرد: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از توان شما در عرصه های مختلف استفاده خواهد کرد چرا که در صورت غفلت از این مهم، به اهداف خود آنگونه که باید دست نخواهیم یافت.
مرادیان همچنین خاطرنشان کرد: باید از توانمندی و ظرفیت بانوان فعال در عرصه های اجتماعی،فرهنگی،سیاسی و اقتصادی برای پیشبرد اهداف استان و کشور به شکل مطلوب تری استفاده کنیم.
هم اکنون 13 نفر در شوراهای اسلامی شهرهای استان قزوین عضویت دارند.
استان قزوین دارای 25 شهر است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.