معصومه مرادیان مشاوراستاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اعلام کرد: معلولان بزرگترین اقلیت جهان هستندکه بایدفرصت یابند تا استعدادهای بالقوه فکری وهنری خود را رشد دهند؛ دراین میان زنان ودختران معلول نیازبه توجه ویژه وخاص دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا معصومه مرادیان مشاور استاندار و مدیرکل امور زنان در اولین نشست مشترک بانوان شوراهای اسلامی شهر و استان قزوین ضمن گرامیداشت روزجهانی معلولان گفت : مناسب سازی فضاهای شهری از مسایلی است که باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین خاطر نشان کرد: تاکنون زنان محدودیت های زیادی را تحمل کردند تا به این نقطه رسیدند.حال که زمینه های ارتقای بانوان توانمندجامعه فراهم و زمینه برای آموزش‌های لازم وبهبود وضعیت زنان مهیا شده جامعه زنان بایدحمایت های همه جانبه خودرا دراین زمینه به کاربرند وراه را هموارسازند ؛ نه اینکه خدای ناکرده با ابرازانتقادات حاشیه ای ادامه این مسیر راسخت نمایند.

معصومه مرادیان، خاطرنشان کرد: اگر زنان همدلی، همسویی، وحدت و انسجام خود را حفظ کنند، قادرند از ظرفیت مردان همفکر و روشن بین که به حضور آنان در عرصه اجتماعی و سیاسی اعتقاد دارند، برای پیشرفت جامعه و تحقق اهداف پیش رو استفاده کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین تاکید کرد: بانوان عضو شورای شهر، دوشادوش مردان برای اعتلا و پیشرفت شهر تلاش دارند دفتراموربانوان وخانواده  از توان آنها در عرصه های مختلف استفاده خواهد کرد چرا که در صورت غفلت از این مهم، به اهداف مورد نظر دست پیدا نمی‌کنیم.

مشاور استاندار قزوین با استقبال از تشکیل مجمع ادوار شورای شهرابراز امیدواری کرد: تشکیل مجمع کمک کند تا از تجربیات بانوان توانمند بهره کافی برده  شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.