به گزارش ایرنا، سید مهدی سیاه پوش روز یکشنبه در آیین یادواره شهدای گمنام که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار شد،افزود: امروز ایران اسلامی به برکت جانفشانی‌های شهدا در حوزه‌های مختلف علمی،اقتصادی،اجتماعی و غیره به الگویی در دنیا تبدیل شده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف دانشگاه ها به شمار می رود که نباید نسبت به آن غفلت کرد.
وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پر رنگ جلوه دادن ارزش های انقلابی در جامعه می شود، تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا یکی از رموز ماندگاری ایثار و شهادت و ترویج آن است.
سیاه پوش تاکید کرد: باید از همه‌ ظرفیت ها درجهت معرفی آرمان های شهدا به دانشجویان و سوق دادن فضای دانشگاه ها به سمت تفکر بسیجی بهره ببریم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اضافه کرد: دانشگاه سنگری است که وظیفه دارد یاد و خاطره شهدا را به منظور انتقال فرهنگ شهادت طلبی به نسل‌های آینده و برای بستر سازی مسیر هدایت آنها تا رسیدن به رستگاری همیشه گرامی بدارد.
سیاه پوش در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی اخیر جبهه مقاومت پرداخت و تصریح کرد: این پیروزی، یکی از آن قله‌های باشکوهی است که باید همه به آن ببالیم.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.