به گزارش ایرنا، مرحله منطقه ای پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه با حضور برگزیدگانی از استان های قزوین، مرکزی، البرز، تهران، قم و و زنجان در روزهای اول و دوم آذر ماه در قزوین برگزار شد.
در این مسابقات قرآنی در بخش درک مفاهیم طاهره بابایی از مرکزی، محمد عباسی از قم و محمد حسنی از استان مرکزی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
در بخش حفظ موضوعی لیلا جرفی از البرز، مهدی طالبی از قم و طاهره گلشن از تهران به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش اذان زیر 16 سال نیز سامیار عزیزی از زنجان، امیرعلی قربانی جنت از البرز و علیرضا شاکری فر از قزوین و در بخش اذان بالای 16 سال اسماعیل قاسم بیگی از قم، ابراهیم مهرانی از البرز و سجاد ملکی از زنجان به عنوان اول تا سوم معرفی شدند.
در بخش حفظ پنج جزء زیر 16 سال برادران علی محمد حسنی از زنجان،امیرعباس دوست محمدی از قزوین و سجاد تلخابی از استان قم و در بخش حفظ پنج جزء زیر 16 سال خواهران عطیه باقری از قم و یاسمن مقصودی از مرکزی به عنوان های برتر دست یافتند.
در بخش حفظ پنج جزء برادران نیز بالای 16سال حسین جعفری از زنجان و محمد عابدی از تهران و در بخش حفظ پنج جزء خواهران بالای 16 سال سکینه ذوالقدر از قزوین، الهام سعادت از البرز و فاطمه رستمی از قم به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در بخش حفظ 10 جزء زیر 16 سال برادران نیز محمد حسین پیرعباسی و محمد حسین عاشوری از تهران و در بخش خواهران زهرا صفرزاده و ستایش فولادوند از قزوین به رتبه های برتر دست یافتند و در بخش 10 جزء برادران بزرگسالان نیز رضا علیخانی از مرکزی و در بخش خواهران فاطمه اوسطی از زنجان،کلثوم نظری از قم و زینب شیرخانی از قزوین مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش حفظ 15 جزء زیر 16 سال برادران محمد و مهدی متقی از قم و در بخش بزرگسالان و محمد جواد پیرعباسی و منصور فرجی از تهران و در بخش خواهران زهرا جعفری از تهران به عنوان برتر معرفی شدند.
در بخش حفظ 20 جزء زیر 16 سال نیز فاطمه صفرزاده از قزوین و محمد حسین رادمهر از مرکزی و در بخش بزرگسالان محمد هادی اسلامی و محمد ابراهیم پیرعباسی از استان تهران و زینب آزادی از استان زنجان به عنوان برتر شناخته شدند.
در بخش حفظ کل زیر 16 سال نیز زهرا دویران از زنجان و در بخش حفظ کل بزرگسالان برادران مصطفی محمدی و مرسل دویران از استان زنجان و در بخش حفظ کل بزرگسالان خواهران فائزه جعفری،رقیه سادات موسوی و مریم محمدی از استان های قم،البرز و زنجان تقدیر شدند.
در بخش ترتیل زیر 16 سال برادران هم علی محمدی از قم وعلیرضا قاسمی از قزوین و در بخش ترتیل بزرگسالان خواهران رضوان جلالی فر از تهران،رقیه حسن لو از زنجان و حمیده طاغوتی از البرز و در بخش ترتیل بزرگسالان برادران محمد جواد آهویی ،حامد افشانی و محمد حسن شفق از قزوین حائز رتبه های برتر شدند.
در بخش قرائت بزرگسالان نیز این مسابقات ازعلیرضا مسیح پور از قم،رضا صباغی از تهران و حمید رحیمی از تهران تقدیر شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.